Zauważył je popularny na instagramie Make Life Harder, udostępnił Michał Marszał, administrator profilu Tygodnika Nie, wspomniały o nich ogólnopolskie media. Mowa o Majonezaliach, czyli juwenaliach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego. Zmiana nazwy była strzałem w dziesiątkę, bo o kieleckiej imprezie usłyszała cała Polska.
Wszystko za sprawą studentów UJK, którzy przyczynili się do budowania pozytywnego wizerunku miasta. Wydźwięk pojawiających się w sieci komentarzy i wpisów jest zdecydowanie pozytywny.
Nowa odsłona studenckiej wiosny to efekt współpracy nawiązanej pomiędzy Samorządem Studenckim UJK a Społem, producentem popularnego majonezu.
– WSP „Społem” nie tylko patronuje wydarzeniu, ale także dostarcza swoje kultowe produkty, m.in. Majonez Kielecki, Musztardy czy Ketchupy Kieleckie, których studenci skosztują w strefie plenerowej – informuje kielecki producent.
– Co ciekawe, choć Majonez Kielecki to już „64-latek”, cieszy się on niesłabnącym uznaniem młodych i potrafi znaleźć z nimi wspólny język. Nic więc dziwnego, że Spółdzielnia chętnie przyjęła ofertę Uniwersytetu i propozycję wsparcia imprezy pod kreatywną nazwą, nawiązującą do sztandarowego produktu – czytamy w komunikacie „Społem”.