Marka Sprite pojawi się na Marszu Równości w Kielcach ze specjalną, limitowaną edycją napojów w puszce z logo w kolorach tęczy. To element kampanii „Niech gadają. Żyj rześko” wspierającej różnorodność i prawo do bycia sobą oraz wolności wyrażania tego. Marka zwraca uwagę, że hejt i brak równego traktowania osób ze społeczności LGBT to jeden z przejawów dyskryminacji wobec tych, którzy różnią się od innych wyglądem, kolorem skóry, religią, orientacją seksualną czy poglądami.
Jak podaje portal WirtualneMedia.pl, Sprite w kolorach tęczy premierowo pojawił się 8 czerwca na Paradzie Równości w Warszawie. Następnie obecny będzie również na podobnych wydarzeniach w Poznaniu, Kielcach, Katowicach i Wrocławiu.
– Sprite wierzy w to, że każdy ma prawo do bycia tym, kim chce oraz w wolność do wyrażania tego. Równocześnie stoi na stanowisku, że masowe, silne marki mają dziś do odegrania ważną rolę. Są słuchane, a to oznacza odpowiedzialność. Dlatego powinny mówić o rzeczach ważnych, a za takie uznaje równość, różnorodność i prawo do bycia sobą – komentowała na łamach portalu Wirtualnemedia.pl Gabriela Bar z The Coca-Cola Company, czyli koncernu do którego należy marka Sprite.
Marsz Równości w Kielcach zaplanowano na 13 lipca.
fot. Instagram / Sprite Polska
Kampanii towarzyszy również spot filmowy, który publikujemy poniżej.