Drogi i komunikacja

Masz pracę albo naukę zdalną? Możesz zwrócić bilet miesięczny [ZOBACZ JAK TO ZROBIĆ]

Opublikowano

-

fot. FaktyKielce24.pl

Osoby korzystające z kieleckiej komunikacji miejskiej, które w związku z nowymi obostrzeniami nie będą w najbliższym czasie dojeżdżać do pracy, szkoły czy na uczelnię, mogą anulować wykupiony wcześniej bilet okresowy.

Jak informuje Zarząd Transportu Miejskiego, można to zrobić online, bez konieczności przychodzenia do punktów obsługi pasażera.



– Informujemy, że zgodnie z Regulaminem określającym warunki obsługi podróżnych, jeżeli z przyczyn niezależnych od pasażera nie może on korzystać z elektronicznego imiennego biletu okresowego przez okres co najmniej 7 dni, to może otrzymać zwrot części uiszczonej za bilet ceny – poinformowano w komunikacie ZTM.

Zwrotu biletu można dokonać drogą elektroniczną przesyłając do Zarządu Transportu Miejskiego podpisany wniosek.

Wniosek można pobrać tu: w formie .doc oraz w formacie .pdf.

Wypełniony i podpisany wniosek należy przesłać mailowo: zwroty@ztm.kielce.pl

Co ważne, po rozpatrzeniu wniosku anulowany zostaje bilet wraz z wydaną kartą, która zostaje przeniesiona na tzw. ,,czarną listę”. W przypadku chęci zakupienia ponownie biletu okresowego lub doładowania portmonetki niezbędna będzie wizyta w punkcie obsługi w celu ponownego aktywowania karty, czyli przyłożenia jej fizycznie do czytnika.

Zwrotu biletu nadal można dokonać w punktach stacjonarnych ZTM. Wówczas karta nie jest przenoszona na tzw. ,,czarną listę” i w przypadku chęci zakupienia ponownie biletu okresowego lub doładowania portmonetki nie ma konieczności ponownej wizyty w punkcie ZTM.

Punkty obsługi pasażera:

Punkt Obsługi Pasażera przy ulicy Głowackiego 4 jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 – 15:00

Punkt Informacyjny przy ulicy Żytniej jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 06:00 – 20:30 w soboty od 08:00 – 15:30

Punkt Sprzedaży Biletów przy ulicy Czarnowskiej 12 (Dworzec Autobusowy – przed wejściem do tunelu „A”) jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 – 20:30 w soboty od 08:00 – 15:30

Punkty Sprzedaży Biletów na minidworcach Ślichowice i Świętokrzyskie do odwołania nieczynne.

Popularne artykuły

Exit mobile version