Drogi i komunikacja

Kasownik przestał „widzieć” Twoją kartę miejską? ZTM potwierdza: jest problem

Opublikowano

-

fot. Urząd Miasta Kielce

Zarząd Transportu Miejskiego zaktualizował oprogramowanie systemu Kieleckiej Karty Miejskiej. Efekt? Niektórzy pasażerowie mają problem, bo kasowniki wyświetlają komunikat, że karta jest nieważna. Okazuje się, że problemu nie da się rozwiązać bez udziału użytkownika karty.

Z opublikowanego na stronie ZTM komunikatu wynika, że trzeba osobiście pofatygować się do punktu sprzedaży biletów i tam zaktualizować swoją kartę.



ZTM przypomina, że można to zrobić w jednym z kilku miejsc:

Punkt Obsługi Pasażera
ul. Głowackiego 4

czynny pon. w godz. 7:00 – 16:30
wt. – pią. w godz. 7:00 – 15:00

tel. (41) 343 15 93 w. 33

Punkt informacyjny
ul. Żytnia (przy ulicy)

czynny w godz:
pon.-pią. w godz.6:00 – 20:30
sob.: 8:00 – 15:30
niedz.: nieczynny
tel.(41) 361 49 38

Punkt sprzedaży biletów
ul. Żytnia 1 (Hala Widowiskowo-Sportowa)

czynny w godz.:
pon. – pt. 6:00 – 20:30
sob.- niedz. nieczynny

Punkt sprzedaży biletów
ul. Czarnowska Nowy Dworzec

czynny w godz:
pon.-pt. 6:30 – 20:30
sob.: 8:00 – 15:30
niedz.: nieczynny

Popularne artykuły

Exit mobile version