Zarząd Transportu Miejskiego zaktualizował oprogramowanie systemu Kieleckiej Karty Miejskiej. Efekt? Niektórzy pasażerowie mają problem, bo kasowniki wyświetlają komunikat, że karta jest nieważna. Okazuje się, że problemu nie da się rozwiązać bez udziału użytkownika karty.
Z opublikowanego na stronie ZTM komunikatu wynika, że trzeba osobiście pofatygować się do punktu sprzedaży biletów i tam zaktualizować swoją kartę.
ZTM przypomina, że można to zrobić w jednym z kilku miejsc:
Punkt Obsługi Pasażera
ul. Głowackiego 4
czynny pon. w godz. 7:00 – 16:30
wt. – pią. w godz. 7:00 – 15:00
tel. (41) 343 15 93 w. 33
Punkt informacyjny
ul. Żytnia (przy ulicy)
czynny w godz:
pon.-pią. w godz.6:00 – 20:30
sob.: 8:00 – 15:30
niedz.: nieczynny
tel.(41) 361 49 38
Punkt sprzedaży biletów
ul. Żytnia 1 (Hala Widowiskowo-Sportowa)
czynny w godz.:
pon. – pt. 6:00 – 20:30
sob.- niedz. nieczynny
Punkt sprzedaży biletów
ul. Czarnowska Nowy Dworzec
czynny w godz:
pon.-pt. 6:30 – 20:30
sob.: 8:00 – 15:30
niedz.: nieczynny