Innowacyjne metody zdobienia kubków reklamowych bez wątpienia zachwycają. Odtąd będziesz mógł osiągnąć ekskluzywny charakter na pozór zwykłego naczynia i wykorzystać je do skutecznej promocji marki. Metody zdobienia ceramiki pozwalają bowiem stworzyć niesamowity kubek z logo, a to wszystko stosunkowo niskim kosztem i jeszcze mniejszym nakładem pracy. Jeżeli zatem skończyły Ci się pomysły na nowe kubki reklamowe, sprawdź najlepsze metody zdobienia i wznieś swoją markę na jeszcze wyższy poziom. Oto nasze propozycje!
Magic Mug
W poszukiwaniu sprawdzonych pomysłów na gadżety reklamowe często zastanawiamy się, jaka metoda zdobienia kubków okaże się najlepszym wyborem. Niekiedy zapominamy jednak, że sprawdzone rozwiązania znajdują się tuż pod naszym nosem. Kubki z nadrukiem Magic to coś, czego raczej nie musimy przedstawiać. Ta innowacyjna technologia w bardzo krótkim czasie zagarnęła serca klientów i nie sposób się temu dziwić. Nadruk Magic na kubku reklamowym polega na nanoszeniu dwóch różnych warstw. Powłoka spodnia ukazuje się dopiero pod wpływem ciepła, co oznacza tylko jedno – wystarczy wlać do kubka gorący napój i odczekać moment. Nadruk docelowy zachwyci Twoich klientów! Warto zatem dobrze go przemyśleć. Pamiętaj, że odrobina wariacji nikomu jeszcze nie zaszkodziła.
Multicolor
Nadruk Multicolor, najprościej mówiąc, polega na naszkliwnym i natryskowym barwieniu powierzchni ceramiki… od wewnątrz! Rzadko spotykany charakter Twoich nowych gadżetów reklamowych zapewne okaże się strzałem w dziesiątkę, a klienci pokochają niezwykle estetyczny design. Wewnętrzną powierzchnię możesz zabarwić na dowolny kolor ze wzornika Pantone i stworzyć swój własny kubek z nadrukiem, który z czasem zacznie samoistnie pracować na pozytywny wizerunek firmy. Ze względu na temperaturę wypału, która osiąga aż 900 °C, Multicor wykazuje też niesamowitą odporność na zmywanie w zmywarce.
Nadruk Multicolor komponuje się świetnie z Hydrocolor i kalkomanią organiczną. Ostateczna decyzja należy do Ciebie! Upewnij się, że doskonale wiesz, jak zaskoczyć nawet najbardziej wymagających klientów.
Art Print
Zależy Ci na niemal fotograficznej jakości nadruku? Wybierz zatem ponadczasową technologię Art Print, która umożliwia nanoszenie nadruku sublimacyjnego za pomocą specjalnego papieru. Tym sposobem możemy uzyskać wyjątkowy efekt, jakiego nie da nam żadna inna metoda zdobienia kubków reklamowych. Jako że kubki z nadrukiem Art Print trafiają w późniejszym czasie do rozgrzanego pieca, zachwycają one żywymi barwami i wysoką odpornością na działanie czynników zewnętrznych. Kubki reklamowe Art Print możesz śmiało włożyć do zmywarki bez obawy o wyblaknięcie kolorów. Koszt wykonania prototypów również nie należy do najdroższych, dzięki czemu możesz złożyć zamówienie i sprawdzić, czy uzyskany efekt rzeczywiście Cię satysfakcjonuje.
Grawer laserowy
Personalizowane gadżety reklamowe to idealna propozycja na prezent dla zaufanego pracownika lub ważnego dla firmy kontrahenta. Co zatem powiesz na grawer laserowy? Metoda grawerowania laserem cechuje się najwyższą precyzją wykonania, co wbrew pozorom nie przekłada się na wysokie koszty realizacji zamówienia. Jedynym minusem technologii jest brak możliwości umieszczenia wybranego nadruku w dowolnym miejscu. Jeżeli jednak rozważasz inwestycję w kubki termiczne z logo lub ekologiczne kubki na kawę, powinieneś wziąć ją pod uwagę. Grawer laserowy pięknie prezentuje się na metalowych elementach oraz silikonowych przykrywkach. Unikalny efekt gwarantowany!
Sensitive Touch
Wydawać by się mogło, że metody zdobienia kubków reklamowych już nigdy nas nie zaskoczą, a jednak! Technologia znana bliżej jako Sensitive Touch to rozwiązanie stworzone z myślą o osobach, które cenią sobie niepowtarzalny design. Powierzchnia ceramiki reklamowej zostaje poddana dokładnemu procesowi piaskowania, dzięki czemu uzyskujemy efekt wklęsłego zdobienia. Z czym połączyć Sensitive Touch? Najlepiej z Cristal Touch! Drobne kryształki podbiją ten wyjątkowy efekt i pozwolą Ci wyróżnić się na tle konkurencji, której zapewne nie brakuje.
Która metoda zdobienia kubków reklamowych przypadła Ci do gustu? My nie możemy się zdecydować!