Lifestyle

„Pozycjonowanie Łódź”, czyli słów kilka na temat local SEO

Opublikowano

-

Źródło: unsplash.com Licencja: https://unsplash.com/license

Nie ulega wątpliwości, że obecnie jednym z najważniejszych elementów kampanii marketingowej jest pozycjonowanie stron internetowych. Niektóre firmy potrzebują działań SEO, dosłownie skrojonych na ich potrzeby. Należy do nich pozycjonowanie lokalne, o którym opowiemy w naszym artykule.

Pozycjonowanie Łódź, czyli na czym polega pozycjonowanie lokalne?

Czy frazy, takie jak „pozycjonowanie łódź” mają sens? Jest to właśnie wspomniane pozycjonowanie lokalne, czyli oparte na frazach związanych z danym regionem czy miastem. Sprawdza się wtedy, kiedy przedsiębiorcy zależy na dotarciu do potencjalnych klientów, którzy poszukują produktów czy usług w okolicy miejsca zamieszkania. Użytkownicy bardzo często wpisują w wyszukiwarce Google właśnie takie frazy: remonty Łódź, sklep meblowy Warszawa, naprawa obuwia Toruń itp. Ponadto działania SEO należy wówczas wesprzeć takimi narzędziami, jak: wizytówka Google czy katalogi firm.

Nie bez znaczenia jest też geolokalizacja. Wyniki wyszukiwania zależą więc również od tego, gdzie znajduje się osoba wpisująca zapytanie czy frazę w okno wyszukiwarki. Lokalne pozycjonowanie stron internetowych w Łodzi (ale także w innych miastach) warto zlecieć profesjonalnej agencji, która opracuje efektywną strategię SEO (funkymedia).

Dlaczego warto postawić na lokalne pozycjonowanie stron internetowych?

Lokalne SEO (pozycjonowanie strony internetowej) przynosi wiele korzyści. Warto podkreślić, że pozycjonowanie na lokalne słowa kluczowe pozwala w dużo szybszy i efektywniejszy sposób zdobyć wysokie pozycje w wyszukiwarkach. Przy tych zaletach lokalne pozycjonowanie stron internetowych (Łódź i inne miasta) jest relatywnie tanie – szczególnie w porównaniu z działaniami SEO o szerokim zasięgu.

Pozycjonowanie stron www na lokalne słowa kluczowe pozwala dotrzeć bezpośrednio do wąskiego grona klientów, którzy są zainteresowani produktem lub usługą. Przekłada się to na większą sprzedaż. Ponadto wysoka pozycja w wyszukiwarkach sprawia, że firma zyskuje widoczność, a tym samym – może kreować swój wizerunek i zapisać się w świadomości klientów.

„Pozycjonowanie stron Łódź” – jak wplatać w treści niezmienione frazy?

Przygotowanie treści najlepiej powierzyć profesjonalnej agencji SEO oraz doświadczonym copywriterom. Frazy lokalne powinny bowiem występować w tekście zarówno w formie niezmienionej, jak też naturalnie odmienione.

Od dłuższego czasu algorytm Google akceptuje rozdzielanie takiej nieodmiennej frazy znakami przestankowymi. Takie zdanie może wyglądać następująco: „Najważniejszym elementem strategii marketingowej jest pozycjonowanie stron. Łódź ma do zaoferowania wiele agencji, które zajmują się takimi usługami”. Frazy warto też umieszczać w metadanych – na przykład w title.

 

Czytaj też:

> Komu zlecić pozycjonowanie – Łódź?

> Chcesz zadbać o pozycjonowanie stron www? Zrób to z Business HERO

Popularne artykuły

Exit mobile version