Wiadomości z regionu

Nowe zadanie dla listonoszy. Mają namawiać do… wzięcia kredytu

Opublikowano

-

fot. Poczta Polska

Poczta Polska wyposażyła listonoszy w tablety, które posłużą m.in. do podpisywania odbioru przesyłek. Mają zastąpić papierowe poświadczenia odbioru listów. Okazuje się jednak, że Poczta ma w tym inny cel. Chodzi o promowanie oferty Banku Pocztowego.

Listonosze podczas wizyty w mieszkaniu będą mogli oferować… wzięcie kredytu. Przy pomocy tabletów zbierać będą dane kontaktowe osób, które są tym zainteresowane.



Poczta Polska potwierdza to w przesłanej do mediów informacji prasowej:

– Dzięki specjalnie przygotowanej aplikacji na tablety, listonosze z całego kraju wstępnie przedstawiają ofertę Banku i zbierają dane kontaktowe osób zainteresowanych skorzystaniem z kredytu. Imiona, nazwiska czy numery telefonów za zgodą klientów wpisywane są do elektronicznego formularza kontaktowego, który przesyłany jest bezpośrednio do doradców kredytowych. Ci kontaktują się następnie z klientami w celu umówienia spotkania w dogodnym dla niego czasie w wybranej placówce Poczty Polskiej – czytamy w komunikacie.

W sierpniu w ramach projektu Mobilny Bankowiec, Bank Pocztowy zwiększył kwotę udzielanych kredytów o ponad 300 tysięcy złotych. Zarówno Poczta Polska jak i Bank Pocztowy liczą na dynamiczny wzrost wpływów w przyszłości.

– Stawiamy na integrację usług grupy Poczty Polskiej, istotna jest dla nas ich cyfryzacja. Proste, wygodne dla klienta i dostępne rozwiązania, jak aplikacja Banku Pocztowego na tabletach listonoszy to kierunek, w którym chcemy podążać – mówi Tomasz Zdzikot, prezes zarządu Poczty Polskiej.

Weźmiesz kredyt? Listonosz dostanie prowizję

Jak podkreślają przedstawiciele obu instytucji, korzyści mogą mieć zarówno klienci, którzy dostaną dostęp do produktów kredytowych Banku Pocztowego, jaki i pracownicy banku, jak i Poczty. Dla doradców Banku to sposób na pozyskanie tzw. leadów kredytowych. Z kolei dla listonoszy, szansa na otrzymanie dodatkowego wynagrodzenia. Jeżeli po spotkaniu sprzedawcy z klientem dojdzie do zawarcia umowy kredytu, listonosz otrzyma prowizję za pozyskanie kontaktu.

– Oferowanie w placówkach Poczty produktów finansowych Banku Pocztowego daje nam przewagę konkurencyjną szczególnie wobec zamykania przez banki komercyjne kolejnych placówek. To szansa na dynamiczniejszy rozwój Banku Pocztowego w przyszłości. Projekt Mobilny Bankowiec traktujemy także jako szansę na dotarcie z ofertą usług finansowych do szerszego grona klientów – podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej oraz przewodniczący Rady Nadzorczej Banku Pocztowego.

fot. Poczta Polska

 

CZYTAJ TEŻ:

Instalacje fotowoltaiczne – 3 powody, dla których warto się na nie zdecydować

Popularne artykuły

Exit mobile version