Samorząd

Urząd Miasta po reorganizacji. Urzędnicy nieoficjalnie przyznają, że są problemy

Opublikowano

-

fot. FaktyKielce24.pl

Od wtorku obowiązuje nowa struktura organizacyjna Urzędu Miasta Kielce. Zmniejszyła się liczba wydziałów. Zamiast dotychczasowych 22, teraz jest 12 wydziałów oraz cztery biura. Oznacza to, że część wydziałów została ze sobą połączona. Zamiast 40 stanowisk dyrektorskich, teraz będzie ich 26.



Okazuje się jednak, że zapowiadane już kilka tygodni temu zmiany wprowadziły zamieszanie. Urzędnicy nieoficjalnie przyznali, że nie wszystko zostało przygotowane tak jak należy.

Reporterowi Radia Kielce powiedzieli, że brakuje między innymi nowych pieczęci, które są wymagane na urzędowych pismach. Nie przypisano też numerów telefonów do nowych wydziałów i nie zmieniono  oznaczeń w gmachu magistratu.

Radio Kielce podało też, że pracownicy Urzędu Miasta nieoficjalnie zwrócili też uwagę, że na ich biurkach pojawia się coraz więcej dokumentów. Nie wiadomo jednak które wydziały po reorganizacji powinny się zająć ich rozpatrzeniem.

Nowe wydziały mają tymczasowych dyrektorów. Ich listę publikujemy poniżej.



Na pełniących obowiązki dyrektorów nowych wydziałów powołani zostali:

Wydział Organizacji i Kadr – pełniąca obowiązki dyrektora Elżbieta Korczyńska,

Wydział Przedsiębiorczości i Komunikacji Społecznej – pełniąca obowiązki dyrektora Anita Lagierska,

Wydział Komunikacji – pełniący obowiązki dyrektora Tadeusz Kot,

Urząd Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich – pełniący obowiązki dyrektora Piotr Mołas,

Wydział Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki – pełniący obowiązki dyrektora Piotr Łojek,

Wydział Urbanistyki i Architektury – pełniący obowiązki dyrektora Artur Hajdorowicz,

Wydział Geodezji – pełniąca obowiązki dyrektora Monika Łysek,

Wydział Gospodarki Nieruchomościami – pełniący obowiązki dyrektora Filip Pietrzyk,

Wydział Gospodarki Komunalnej i Środowiska – pełniąca obowiązki dyrektora Aneta Boroń,

Wydział Budżetu i Księgowości – będzie podlegał bezpośrednio skarbnikowi miasta Beacie Pawłowskiej;

Wydział Podatków, Należności i Windykacji – pełniąca obowiązki – Dorota Polak,

Wydział Administracyjny – pełniący obowiązki dyrektora Albert Wawrzycki,

Biuro Zarządzania Funduszami Europejskimi – pełniący obowiązki dyrektora Mieczysław Pastuszko,

Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego – pełniący obowiązki dyrektora Krzysztof Papuda,

Biuro do spraw Inteligentnego Zarządzania Rozwojem – Smart City – pełniąca obowiązki dyrektora Anna Dwurnik.

 

Popularne artykuły

Exit mobile version