Samorząd

Urząd Miasta chce usprawnić pracę Wydziału Komunikacji. Powstała nowa strona internetowa

Opublikowano

-

fot. Urząd Miasta Kielce

Urząd Miasta Kielce uruchomił specjalną stronę dedykowaną pracy Wydziału Komunikacji. Ma to związek z dużą liczbą spraw, którymi zajmuje się wydział oraz wieloma pytaniami kierowanymi przez mieszkańców.

Na stronie um.kielce.pl/wydzial-komunikacji zamieszczone zostały dane kontaktowe, informacje dotyczące sposobu załatwiania danych spraw oraz dokumenty do pobrania.

Jak pracuje Wydział Komunikacji w Kielcach?

W poszczególnych sekcjach strony można znaleźć informacje o zakresie spraw i formularze z zakresu pracy Biura Rejestracji Pojazdów, Biura Praw Jazdy oraz Stanowiska do spraw Transportu, a także informacje o opłatach. Podstrona łączy się ponadto z kilkoma stronami rządowymi i wyszukiwarkami, dzięki którym można sprawdzić czy jest już do odbioru nasz dowód rejestracyjny lub prawo jazdy, jaka jest historia danego pojazdu, ile mamy punktów karnych. Za pośrednictwem kolejnej podlinkowanej strony można także zgłosić nabycie lub zbycie pojazdu.



Zamieszczono też formularz internetowego umawiania wizyt. Tu jednak trzeba się uzbroić w cierpliwość, bo z powodu epidemii wprowadzono wiele ograniczeń.

– Są miejsca, ale w określonej liczbie. Zarówno terminy przeznaczone do rezerwacji przez Internet, jak i te – zajmowane telefonicznie bardzo szybko się „rozchodzą”. Wizyty rezerwowane internetowo są zajmowane przez naszych klientów zazwyczaj w ciągu 2 – 3 minut, natomiast w ciągu pół godziny, najdalej do godziny można się zapisać telefonicznie. Po prostu jest znacznie więcej potrzeb, niż wolnych miejsc i możliwości personalnych – wyjaśnia Grzegorz Witkowski, zastępca dyrektora Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Kielce.

Jak umówić się na wizytę w Wydziale Komunikacji?

– Należy punktualnie o godzinie 7.30 wybrać sobie datę, a także godzinę wizyty i możliwie najszybciej wpisać w formularz imię i nazwisko oraz wkleić wcześniej skopiowany adres e-mail, co uchroni przed ewentualną pomyłką. Niestety często zdarzają się przypadki, że ktoś w pośpiechu poda adres mailowy z błędami, a wtedy nie dostaje potwierdzenia i rezerwacja przepada. Tak wizyta wraca do puli i może być zajęta przez kogoś innego – wyjaśnia Grzegorz Witkowski z Urzędu Miasta.

– Proszę, by w sytuacji, gdy wiemy już, że nie wykorzystamy danej wizyty, zgłosić to, aby wróciła do puli i mógł skorzystać z niej ktoś inny – dodaje Grzegorz Witkowski. Rezygnacji z rezerwacji terminu można dokonać mailowo (grzegorz.witkowski@um.kielce.pl) lub telefonicznie (41 3676231).

W przypadku braku terminów należy spróbować ponownie w następnym dniu roboczym lub skontaktować się telefonicznie pod numerem 41 36-76-099.

 

Zobacz materiał filmowy Urzędu Miasta:

 

Popularne artykuły

Exit mobile version