Samorząd

Nowe zasady pracy Wydziału Komunikacji w kieleckim magistracie. Znamy szczegóły

Opublikowano

-

fot. Urząd Miasta Kielce

Urząd Miasta Kielce poinformował o nowych zasadach pracy Wydziału Komunikacji. Od wtorku (17 marca) do odwołania będzie on pracował w godzinach od 7.30 do 15.30, ale obsługa osobista będzie się odbywała tylko w sprawach pilnych.



Wykaz spraw, które można załatwić, nie przychodząc do Urzędu:

– zawiadomienie o nabyciu / zbyciu pojazdu zarejestrowanego dotychczas na terenie RP można złożyć drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy EPUAP, serwisu RP www.gov.pl lub pocztą tradycyjną;

– wniosek o wyrejestrowanie pojazdu (demontaż / kradzież pojazdu) wraz z dokumentami można przesłać pocztą tradycyjną;

– zwrot dowodu rejestracyjnego zatrzymanego elektronicznie jest możliwy na komisariatach Policji na terenie całego kraju po ustaniu przyczyny zatrzymania;

– wniosek o wydanie prawa jazdy można złożyć drogą elektroniczną za pośrednictwem Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych – www.esp.pwpw.pl

– zawieszenie przewozów regularnych na okres do 14 dni.

 

Sprawy, które proponujemy przełożyć na termin późniejszy:

– wymiana dowodu rejestracyjnego z powodu braku miejsca na kolejne terminy badań technicznych lub wydanie wtórnika dowodu rejestracyjnego (dowód rejestracyjny nie podlega kontroli na terenie RP, a aktualny termin badań technicznych jest zamieszczony w systemie CEPIK),

– rejestracja pojazdu zarejestrowanego dotychczas na terenie RP (wystarczy złożyć zawiadomienie o nabyciu pojazdu wraz z kopią dokumentu nabycia – patrz punkt 2),

– zmiana adresu zamieszkania właściciela pojazdu w dowodzie rejestracyjnym,

– dopisanie / wykreślenie współwłaściciela w dowodzie rejestracyjnym,

– wpisanie adnotacji w dowodzie rejestracyjnym HAK / GAZ, o ile nie zachodzi konieczność przeprowadzenia okresowego badania technicznego pojazdu,

– wydanie wtórnika karty pojazdu,

– egzamin na instruktora nauki jazdy.

 

Wprowadzenie zmian organizacyjnych w przyjmowaniu interesantów:

– bezpośrednia obsługa interesantów będzie się odbywać tylko w sprawach pilnych,

– w Wydziale Komunikacji będą przyjmowani tylko interesanci umówieni PO DNIU 16 MARCA 2020 r. na konkretny termin i godzinę (dotyczy wszystkich stanowisk obsługujących interesantów).

Dotychczasowe ustalenia terminów (dokonane do 13 marca 2020 r.) do rejestracji pojazdów są anulowane.

Rezerwacji terminu można dokonać tylko telefonicznie:

– do Biura Rejestracji Pojazdów (REJESTRACJA POJAZDÓW): pod numerem tel. 41 36-76-099 w godzinach 7.30 do 11.00.

– do Biura Rejestracji Pojazdów (ODBIÓR DOWODU REJESTRACYJNEGO, WTÓRNIK TABLICY REJESTRACYJNEJ, WTÓRNIK NALEPKI KONTROLNEJ, WYCOFANIE CZASOWE Z RUCHU): pod numerem tel. 41 36-76-432;

– do Biura Praw Jazdy: pod numerem tel. 41 36-76-024;

– do Stanowiska ds. transportu: pod numerem tel. 41 36-76-235;

firmy leasingowe będą przyjmowane na stanowisku nr 6 w określonych godzinach (składanie wniosków: w godzinach 8.00 – 10.00; odbiór dokumentów w godzinach: 13.30 – 14.30).

 

W celu maksymalnego usprawnienia obsługi Urząd Miasta prosi o posiadanie kompletu dokumentów niezbędnych do rejestracji oraz o dokonywanie wpłat po wcześniejszym telefonicznym potwierdzeniu ich wysokości, na konto nr: 94 1050 1461 1000 0023 5322 5994

– opłaty dotyczące rejestracji pojazdów,

– opłata za wydanie prawa jazdy,

– zezwolenia transportowe.

 

Informacje z zakresu załatwianych spraw będą udzielane tylko telefonicznie:

Biuro Rejestracji Pojazdów:

Stanowiska 1 – 6: telefony: 41 36-76-028 do 032, 41 36-76-115 do 117

Stanowiska 7-10: telefony 41 36-76-432, 41 36-76-433

Biuro Praw Jazdy: telefon 41 36-76-024

Stanowisko ds. transportu: telefon 41 36-76-235, 41 36-76-231

 

Popularne artykuły

Exit mobile version