Słynące z produkcji majonezu „Społem” Kielce chce towarzyszyć Polakom także przy grillu. Wytwórcza Spółdzielnia Pracy promuje swoje musztardy i ketchupy, w tym sezonową Musztardę Kielecką Grillową, która w okresie letnim wraca do oferty handlowej.
– Niezależnie od tego zaplanowano zakrojoną na szeroką skalę kampanię reklamową, obejmującą kluczowe media, m.in. telewizję, internet, media społecznościowe i prasę – czytamy w komunikacie.
– Mimo, że sprzedaż Musztard i Ketchupów Kieleckich utrzymuje się cały rok na mniej więcej stałym poziomie, to wychodzimy do naszych odbiorców z kampanią promocyjną, mającą na celu zachęcenie do wspólnych chwil przy ruszcie. Wierzymy, że wiosenne i letnie miesiące to najlepszy do tego czas. Oprócz tradycyjnych form promocyjnych, takich jak emisja spotów reklamowych przy wybranych programach telewizyjnych czy publikacji materiałów w prasie i intrenecie, staramy się sięgać po bardziej wysublimowane narzędzia – mówi Zbigniew Mojecki, zastępca prezesa ds. handlowych w WSP Społem.
Te wysublimowane narzędzia to m.in. współpraca z influencerami.
– Przez ten kanał staramy się docierać do młodszych nabywców i w ten sposób nawiązywać z nimi dyskusję. Zebrane w ten sposób opinie i doświadczenia pozwalają nam się rozwijać i dostosowywać ofertę do zmieniających się gustów – dodaje Zbigniew Mojecki.
„Społem” chce przekonać swoich klientów do wyboru Musztardy Kieleckiej Grillowej.
– Wspomnianą musztardę można stosować jako dip do kiełbasek i kawałków mięsa, dodatek do hamburgerów, warzyw, a także jako składnik marynat do mięsa. Musztarda Kielecka Grillowa świetnie sprawdza się jako dodatek do sałatek i sosów, aby nadać im pikantnego smaku – informuje producent.
Produkt powstaje wyłącznie na bazie kilku odmian gorczycy, aromatycznych przypraw i ziół oraz octu (wytwarzanego w drewnianych kadziach zgodnie z recepturą sprzed lat).
Dziś w ofercie WSP Społem znaleźć można już 8 wariantów smakowych musztard.