Lifestyle

Filmy w służbie reklamy

Opublikowano

-

Przedsiębiorcy prześcigają się w pomysłach dotyczących odpowiedniej promocji swojej firmy. Okazuje się, że bardzo duże możliwości marketingowe dają filmy reklamowe, które cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Nieustannie spotykamy się z przekazami filmowymi, począwszy od tych w odbiornikach telewizyjnych, skończywszy na tych na platformach internetowych. Warto więc przekonać się, dlaczego inwestycja w film reklamowy jest inwestycją w marketingową przyszłość. Pamiętaj także o swojej konkurencji. Niewątpliwie musisz być o krok przed nią. 

Dlaczego warto zainwestować w film reklamowy?

  1. Film daje więcej możliwości niż fotografia

Tym, co odróżnia film reklamowy od zdjęcia, są efekty specjalne. Niewątpliwą zaletą filmu jest możliwość zastosowania muzyki czy przedstawienia ujęć z różnych miejsc czy perspektyw. 

  1. W krótkim czasie wyrazisz więcej niż za pomocą dziesiątek zdjęć

Nawet krótki przekaz filmowy może wzruszyć, uszczęśliwić, zachęcić czy zadziwić odbiorcę. Warto więc wykorzystać tę zaletę i przedstawić produkt w niecodziennym, zachęcającym do zakupu świetle. 

  1. Użytkownicy Internetu preferują ten sposób przekazu

Firma Nielsen Media Polska ukazała statystyki, z których wynika, że codziennie około 30% mieszkańców naszego kraju ogląda przekazy wideo. Średni czas, jaki temu poświęcają to 32 minuty. Wykorzystaj tę wiedzę i spełnij oczekiwania swoich odbiorców. Niewątpliwie przyczyni się to do zwiększenia zainteresowania twoją ofertą. 

  1. Film wpłynie na twoje zarobki

Dobry przekaz wideo przyczyni się do zwiększenia zainteresowania twoją firmą i jej ofertą. To z kolei przełoży się na zyski finansowe. Inwestycja w film reklamowy jest więc pewnym pieniądzem. 

Atrakcyjny przekaz filmowy

Film reklamowy zrealizować można nie tylko za pomocą kamery. Coraz częściej wykorzystuje się ujęcia z drona. Ich zaletą jest możliwość przedstawienia dużych obszarów i terenów. Jest to szczególnie pomocne przy produkcji filmów dotyczących miast, ośrodków wczasowych czy eventów. Ponadto dzięki dronom przekazy nabierają dynamiki i stają się atrakcyjniejsze dla odbiorcy. Niecodzienna perspektywa z pewnością w skuteczny sposób zaintryguje potencjalnego odbiorcę i zachęci go do skorzystania z twojej oferty. 

Skorzystaj z oferty DirtyDot

Agencja marketingowa DirtyDot posiada bogate doświadczenie w produkcji filmów reklamowych. Podczas pracy korzysta także z możliwości, jakie daje dron. Niebanalne ujęcia, intrygująca ścieżka dźwiękowa oraz spójna kompozycja to zalety przekazów realizowanych przez DirtyDot. Zaufaj naszym specjalistom, a my zajmiemy się całą resztą.

 

Czytaj też:

> Kubki papierowe – historia i ciekawostki

Popularne artykuły

Exit mobile version