Artykuł sponsorowany

Świetny sposób na rozpoczęcie biznesu lub dalszy rozwój – wynajem biura w dużym mieście!

Opublikowano

-

Jeszcze w latach 90-tych, dominował w biznesie model prowadzenia przedsiębiorstwa, najlepiej z biura ulokowanego w ścisłym finansowym i biznesowym centrum miasta, i koniecznie z własnym budynkiem biurowym. Pokutowało dziwne przeświadczenie (siła przyzwyczajeń i tradycji?), iż by firma lub przedsiębiorca zyskał pewien niezbędny poziom prestiżu, koniecznie musi posiadać biurowiec na własność.

Wynajem biura – najlepszy sposób na ulokowanie nowego biznesu

Od czasów, gdy wielkie rekiny biznesu, budowały amerykański kapitalizm z okresu międzywojennego, sposób prowadzenia biznesu zmienił się i to diametralnie. Najlepszy sposób, na optymalizację zarządzania operacyjnego, czyli mówiąc krótko, ograniczenie kosztów bieżącego zarządzania i prowadzenia firmy, to wynajem biura. Niezależnie, czy wyruszamy z kilkoma przyjaciółmi na podbój rynku z maleńkim start-up-em, czy też lokujemy się gdzieś w coraz większej grupie polskich przedsiębiorstw klasy MSP i chcemy np. założyć biuro w mieście, podczas gdy nasz biznes hodowlany, znajduje się poza aglomeracją miejską. To rozwiązanie dobre dla każdego.

Przejrzyste zasady, bezpieczeństwo warunków – wynajem biura lepszy niż kupno lokalu biurowego

Wynajem biura oznacza, że najemca wie, czego się spodziewać, a na początku prowadzenia biznesu lub przy zakładaniu biura w mieście – owego „punktu zaczepienia” na rynku, owo bezpieczeństwo jest bardzo ważne. Decydując się na wynajem biura, mamy jasno określone warunki, bowiem to na wynajmującym leżą pewne warunki, które zapewnią nam stabilny i spokojny start biznesu. Po pierwsze, wynajmujący ma obowiązek utrzymać lokal biurowy przez cały okres trwania umowy najmu, w takim stanie jaki stał się przedmiotem oferty najmu. Oznacza, to że o wygląd, stan lokalu, ale i o jakość instalacji i mediów, nie musimy się martwić. Kwestia druga, to amortyzacja lokalu użytkowego, której koszt również leży po stronie właściciela lokalów biurowych. Odnosi się ona do cyklicznych i permanentnych nakładów (np. drobnych napraw), które leżą po stronie wynajmującego, a zapewnią taki stan, by wynajem biura przebiegał w sposób bezproblemowy.

Artykuł powstał we współpracy z https://biura.online/ – Biura do wynajęcia Warszawa


Czytaj też:

> Program magazynowy – monitorowanie stanów magazynowych

Popularne artykuły

Exit mobile version