Artykuł sponsorowany

Okrągłe kasetony 3D czy litery przestrzenne? Wybieramy szyld dla firmy!

Opublikowano

-

Pomimo coraz większej popularności pracy zdalnej, wciąż dominująca część podmiotów gospodarczych ma swoją fizyczną siedzibę. Może to być zakład produkcyjny, sklep, biuro rachunkowe lub inny punkt usługowy. Właściciele biznesu muszą zatem postarać się, aby to miejsce wyglądało estetycznie, zarówno na zewnątrz, jak i w środku. Jaka to firma – o tym powinien potencjalnych klientów poinformować szyld. Ale czy lepiej postawić na okrągłe kasetony 3D, a może doskonalszym rozwiązaniem są litery przestrzenne? Przeczytaj artykuł i rozstrzygnij!

Reklama na okrągło, czyli kasetony 3D

Nowoczesne wyposażenie biura powinno uwzględniać nie tylko meble pochodzące ze stylowych kolekcji. Aranżację poczekalni, holu czy otwartej przestrzeni biurowej dobrze jest urozmaicić dodatkami. W centralnym punkcie warto więc umieścić logo firmy. Wówczas klient, który przychodzi do siedziby, od razu ma pozytywne skojarzenia i odbiera firmę jako bardziej profesjonalną. Kasetony 3D w pomieszczeniu mogą bowiem oznaczać, że właściciel biznesu dba o każdy szczegół, także pod względem wyposażenia wnętrz swojego biura.

Wybrany model musi też pasować do ogólnej identyfikacji wizualnej firmy. Okrągłe kasetony 3D doskonale sprawdzają się w przypadku przedsiębiorstw, które posługują się logiem nie zajmującym wiele przestrzeni – wpisanym w kształt koła, elipsy lub kwadratu. Często znakiem rozpoznawczym jest sam sygnet, bez nazwy firmy i sloganu. To charakterystyczny znak, po którym łatwo zorientować się, o jaką markę chodzi.

Dobrym przykładem jest firma Apple, która nie musi wcale pisać, że chodzi o ten brand. Wystarczy, że na ich produktach lub w przestrzeni publicznej pojawi się nadgryzione z prawej strony jabłko, a już wiadomo, że chodzi o amerykańskiego giganta technologicznego. Podobnie jest z siecią Pizza Hut. Wprawdzie nazwa w tym przypadku jest częścią loga, to jest na tyle krótka, że stanowi integralną całość projektu. Takich znanych przykładów jest zresztą więcej – Nike, Starbucks, Burger King czy Pepsi.

Każda z tych marek jest w stanie umieścić swoje logo na okrągłym kasetonie reklamowym. Co zresztą z powodzeniem robią producenci napojów orzeźwiających, których marka pojawia się w punktach gastronomicznych. Często obok lodówki oklejonej reklamą producenta znajdują się kasetony 3D. Takie, które także i Ty możesz mieć w swojej firmie, aby promować własny biznes!

Litery przestrzenne jako alternatywne kasetony 3D

A co, jeśli marka operuje w ramach komunikacji marketingowej głównie nazwą lub dopiero rozpoczyna przygodę z marketingiem i nie ma jeszcze opracowanego loga? Wówczas skuteczniejszym rozwiązaniem mogą być litery przestrzenne. Takie kasetony 3D również są podświetlane panelem LED i także odznaczają się atrakcyjnym wyglądem.

Chociaż takie marki jak Coca-Cola mają bardzo ozdobną typografię w logotypie, to nie każdy musi iść w ślady tego potentata napojów gazowanych. Do zareklamowania firmy wykorzystaj litery przestrzenne z płaskim licem, ułóż z nich dowolny napis i zawieś na fasadzie budynku. Pamiętaj przy tym, aby stosować się do zasad przestrzennego współżycia z innymi szyldami reklamowymi w okolicy. Tylko na tym zyskasz, ponieważ ludzkie oko gubi się w gąszczu krzykliwych wzorów, kolorów i faktur. Postaw na prostotę i daj się zauważyć nawet z daleka!

Sprawdź także stojaki reklamowe na: https://topexpo.pl/stojaki-reklamowe-c-2.html

Czytaj też:

> Hale stalowe na wymiar: Nowoczesność, wydajność i oszczędność w jednym

Popularne artykuły

Exit mobile version