Samorząd

Kielce szukają swojej marki. Ma być spójna i rozpoznawalna w Polsce

Opublikowano

-

ZDJĘCIE ILUSTRACYJNE fot. pixabay / CC0 Creative Commons

Urząd Miasta chce opracować nową, spójną markę Kielc. Do tej pory było ich wiele, ale żadna z nich nie była mocna i promowana długofalowo. W zależności od sytuacji, Kielce promowały się hasłami: miasto sportu, miasto targowe, miasto legionów czy raj dla dzieci. Żadne z haseł nie przebiło się do świadomości Polaków.

Urzędnicy już pod koniec ubiegłego roku zapowiadali działania w tej sprawie.    – Chcielibyśmy nadal mieć specjalności w bardzo różnych obszarach i zakładam, że tak się będzie działo, natomiast wiemy, że wizerunkowo takie miasto jak Kielce powinno mieć jeden spójny wizerunek – mówił w grudniu na łamach portalu Onet.pl Artur Sobolewski, dyrektor wydziału odpowiedzialnego za promocję Kielc. Dodał wówczas, ze celem zaplanowanych działań jest znalezienie motywu, który będzie wyróżniał Kielce oraz będzie będzie powodował poczucie dumy i chęć chwalenia się naszym miastem.

W planach są między innymi badania opinii publicznej oraz konsultacje w tej sprawie z mieszkańcami Kielc.



Popularne artykuły

Exit mobile version